loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 242 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)

روزی که این وبلاگ را برای خود بالا آوردم ، قصد داشتم که آنچه که در دل خود دارم و در دنیای واقع امکان بیان آن نیست در آن بنویسم ....
نمی دانم چه شد که دوستانی که از من شناختی در دنیای واقع داشتند نیز همدم دلوشته هایم شدند و با خواندن مطالبم اظهار لطف به من کردند.

با توجه به اینکه عملا این وبلاگ هدفش از آنچه که برای خود ترسیم کرده بودم خارج شده است ،  درش را تخته می کنم و شاید و تنها شاید به زودی دعوتنامه هایی به لیست دوستانم بفرستم و آنانی که تنها دوست مجازی من بودند به وبلاگ جدیدم دعوتشان کنم

پ . ن ۱ ) از آشنایی با خیلی از دوستان گلم بسیار بسیار خوشحالم و هیچ گاه فراموششان نمی کنم
پ . ن ۲ ) روزهای خوبی در این وبلاگ داشتم
پ . ن ۳ ) امیدوارم هیچ دوستی از مطالب وبلاگم که تا به حال نوشته ام ، برداشت منفی نکرده باشد ، مطمئنا کسانی که دوست من بوده اند ( چه مجاز چه واقع ) به این شناخت در مورد من رسیده اند که کسی که حتی ۱ روز با من دوست بوده باشد ، از نظر من قدیس بوده و به حرمت روزهای خوب دوستی ، هیچ گاه بدی برایش نمی خواهم چه رسد که بخواهم نفرینش کنم ... آنی که در حق من بدی کرده اصلا تا به حال به وبلاگ من نیامده است ولی ۲-۳ موضوع کاملا مختلف در پست قبلی من بود و شاید بعضی از دوستان حاضر و قدیم دلخور شده باشند که از آنها عذر میخواهم ....
پ . ن ۴ ) دیگر با نام .. بابای ریحانه .. مرا در سایت ها نخواهید دید  قدر مسلم با نامی متفاوت دعوتنامه خدمتتان خواهم داد پس در گوگل و موتورهای جستجو دنبالم نباشید
پ . ن ۵ ) الان متوجه می شوم که دوست عزیزم .. آرام عزیز .. چرا ترک وبلاگ کرد و در خانه ای جدید سکنی گزید
پ . ن ۶ ) باز تاکید می کنم ، کسی که روزی خواهر یا برادر خطابش کرده باشم  همیشه برایم عزیز خواهد ماند هر چند که از او دلخور و ناراحت و عصبانی باشم .
پ . ن ۷ ) ما فقط خودزنی کردیم ! مشکل اصلی ، از ما ! نیست ، از جای دیگری است
پ . ن ۸ ) بدرود

به امید دیدار مجدد همگی دوستان در وبلاگ جدید .......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 262
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,927
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,102
  • بازدید ماه : 2,102
  • بازدید سال : 35,142
  • بازدید کلی : 1,325,953