با پوزش ازمخاطبان محترم، تا اطلاع بعدي مطالب وبلاگ توليدي نخواهد بود.
الگوي انقلاب اسلامي ايران يعني يك حركتمذهبي در قرن موشك و اتم باعث گرديد كه تصوير روشنتري از چگونگي و عوامل مؤثر درانقلاب حضرت مهدي به دست آيد. تصويري كه قبل از انقلاب اسلامي ايران قابل تصورنبود. شاهدان حضوري و غير حضوري انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره)اكنون قادرند دورنمايي بيش از حالت امام(ع) كه شمشيري در دست و تكيه بر ديوار كعبهدارد، در ذهن ايجاد نمايند.
انقلاب فرزند برومند پيامبر(ص) با توجهبه شرايط زمان و مكان و بهرهگيري از امكانات و استعدادهاي عصر ظهور انجام ميپذيردو اگر آن حضرت صرفا از امكانات فوق طبيعي در تمام مراحلت انجام مأموريت الهي خوداستفاده ميكرد، نيازي به اصحاب و آمادهشدن شرايط نداشت.
با نگاهي به تاريخ گذشته و سابقة قومسلمان (ايرانيان) و سابقة آنان در اسلام و گرايش به آل محمد(ص) و در آخر با بهوجود آوردن انقلاب كبير اسلامي ميتوان دريافت كه به حق شايستة چنين بشاراتيهستند. بشارت به اينكه آنان رسالت مهمي در ايجاد شرايط براي ظهور و ادامة آن دارندو در بين 313 تن اصحاب خاص آنحضرت جايگاهي تعيين شده خواهند داشت.
اگر چه جزئيات دقيقي از زمان و مكانهايدرگير در قيام آنحضرت در دست نيست، امّا بر چند مكان چون مكه و شام و بصره وفلسطين بيش از همه اشاره شده كه در مجموع ميتوان محدودة واقع بين اين نقاط درخاورميانه را محل تپش قلب جهان عصر ظهور دانست.
در مورد زمان ظهور نيز اگر چه زمان خاصياعلام نگشته و روايات بسياري در طرد كساني كه تعيين وقت نمايند، به دست رسيده است،اما حوادثي را پيشگويي كردهاند كه فهم براي درك و تطبيقدادن آن حوادث بر واقعياترا نميتوان از جمله «توقيت» يا تعيين زمان دانست.
به هر حال آنچه كه مسلم و مشترك بين فرقو اديان است، وجود و ظهور آن حضرت است و انچه بيش از همه اهميت دارد، علاقه بهوجود و راه و هدف آن حضرت است. در حدي كه انتظار آن حضرت در زمرة عبادت و معيت باآن وجود شريف است.