loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 245 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)

 

دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقم،عاشق یک عشق واقعی،عاشق تو

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری میکند

به عشق ای لحظه های انتظار دوستت دارم...

به اندازه تمام لحظه های زندگی ام تا آخر عمرم عاشقم!

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم،دوستت دارم!

به عشق آمدن باران و به اندازه تمام قطره های باران دوستت دارم!

به اندازه تمام ستاره های آسمان دوستت دارم!


به عشق دیدنت بی قرارم،

حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم،

به اندازه تمام لحظه های بی قراری و دلتنگی دوستت دارم.....


من که عاشق چشمهایت هستم عاشق گرفتن دستهای مهربانت هستم،

به عشق نگاه به آن چشمهای زیبایت دوستت دارم......


لحظه های عاشقی با تو چقدر شیرین است،

آنگاه که با تو هستم یک لحظه تنها ماندن نفسگیر است!

به شیرینی لحظه های عاشقی دوستت دارم!


من که تنها تورا دارم،از تمام دار دنیا تنها تو را میخواهم،

تو تنها آرزویم هستی

به اندازه تمام آرزوهایم که تنها تویی،

به اندازه دنیا که میخواهم دنیا نباشد و تنها تو برای من باشی،

به اندازه همان تنهایی که یا تنها با تو هستم یا تنها به یاد تو


ای عشق من، ای بهترینم به عشق همه این عشقها دوستت دارم!

یارب عید است عطا بر همه ده

برماتم واندوه همه خاتمه ده

پایان غم همه ظهور مهدی باشد .

تعجیل فرج به مهدی فاطمه ده .

عیدتان مبارک

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 264
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,798
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,973
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 35,013
  • بازدید کلی : 1,325,824