loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 310 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)


هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو

بدونی من عاشقم گوش کنی حرفای منو

تو بی وفا بودی ولی اونکه برات میمرد منم

تا زنده ام بیادتم اینه کلام آخرم

بگو دوستم  داری نذار عشقمون بمیره

چرا گذاشتی جدائی و غم از سر بگیره

تو رو دوست داشتم با تمام وجود

واسه گفتن تو من کم آوردم حروف

مثل واژه های بی صدای سکوت

تو تموم لحظه هام صدای تو بود

حالا من خیس فریادی شدم از جنس یه مرد

چند بار دیدی اشکهای یه مرد!

لحظه ها تو دلم ‌،سایه آرزو گیره تو دستای باد

فضای تلخ تنهائی چه هوائی به شب داده

شاید منتظر فرشته ای بودی از تو آسمون

که بیاد پائین و عشق و بریزه جلو پاتون

پر زدی و رفتی به سوی هوس

ولی من موندم تو قفس و پرم شکست

حالا برو منو جاده و غم تنهائی هم سفریم

شاید رو پیشونیم نوشته قسمتم در به دری

به عشقت مردم ،به یادت خوندم

صدامو شنیدی که میگفتم سوخندم؟

بعد تو همه چیو باختم بیا ببین واسه چند لحظه پای حرفام بشین

رفتی و شکوندی قلب منو تو

نگاه نکردی حتی پشت سرت رو

واست شدم مثل یه شمع تو هم شدی شعلم

اونقدر سوزوندی تا خالی بشه عقدت

حالا میسوزم تو شعله ی تنهائی و بی کسم خیلی وقته تو بازی زندگی شدم بی نفس

اسم عشق و نیار برو شرمت بشه

نیاد اونروز بیای بگی شرمنده که تنهات گذاشتم

 تو لحظه های بی کسی بگی  

ببخشید قلبت رو شکوندم بی دلیل

جای تو خالی بی تو خونه زندونه

چشمهام بی اشک ولی گریونه

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

دوستت دارم بیش تر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!

دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری!

دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می داری!

دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق!

دوستت دارم چون تو رو میخواهم !

دوستت دارم با تمام وجودم، با احساس پر از محبت و عشق!

دوستت دارم بیش تر از آن چه تصور می کنی!

دوستت دارم همچو مهتابی که شب های تیره و تار 

 را با حضورش پر از روشنایی می کند!

دوستت دارم همچو باران

 بارانی که تن تشنه دنیا را جان می دهد و می شوید!

دوستت دارم چون چشمانت این حقیقت قلبم را باور دارد !

دوستت دارم چون تو آخرین امید زندگی منی

دوستت دارم چون لیاقت این دوست داشتن را داری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,796
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,355
  • بازدید ماه : 9,702
  • بازدید سال : 32,046
  • بازدید کلی : 1,322,857