loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 246 پنجشنبه 24 تیر 1389 نظرات (0)
خوب من ... مثل اينكه اين مرض قديمي اي است كه آدمي هر كه را بيشتر دوست مي دارد بيشتر مي آزارد و من خوب مي دانم كه مي آزارمت ناخواسته و يا خواسته خيلي هم فرق نمي كند ... اين روزها دچار سندروم نااميدي شده ام مي دانم كه اين وسط يك چيزي مي لنگد ... اما توان تشخيص آن را ندارم .. مي خواهم فرض كني كه چند روزي مي خواهم روحم را مرخصي بفرستم مي خواهم برود به تعطيلات شايد راحت شود ... چيزي بر روي روحم سنگيني مي كند چيزي كه مدام سنگين ترم مي كند ... و من مدام بد اخلاق تر مي شوم ... بهار مي گويد اگر به فكر برطرف كردنش نباشم بدتر و بدتر مي شود .. اما وقتي حتي نمي دانم دارم با چه چيزي در درونم مي جنگم چگونه از عهده اش بر بيايم ...

و تو اين وسط قرباني بد اخلاقي هايم مي شوي ... يادم مي آيد كه بهم قول داديم در هر شرايطي چه سخت و چه آسان پشت هم باشيم و الان مي دانم كه بيشتر از هر زماني با تمام سنگيني ام به تكيه داده ام ... سنگيني ام را خودم حس مي كنم و مي دانم كه پشتم را خالي نمي كني ... مي خواهم بداني كه با تمام بد اخلاقي هايم بي اندازه دوستت دارم ... مرا فقط زماني جدي بگير كه عميقا از احساسم سخن مي گويم خشمم را جدي نگير خواهش مي كنم ... زجري مداوم بر وجودم مستولي شده خشم از چه نمي دانم ... خشم از اين جامعه ... خشم از اين همه بيهودگي خودم خشم از چيزهايي كه مي خواستم داشته باشم و ندارم و چيزهايي كه فكر ميكردم بايد داشته باشمشان و الان مي بينم كه لزومي نداشته است ... خشم از همه كارهايي كه بايد مي كرده ام و نكرده ام و تنها احساس مي كنم زمان را به شدت از دست داده ام ...

هيج كدام از اينها به تو بر نمي گردد حتي اگر من در خشمگين ترين لحظاتم بخواهم همه حال بدم را به تو نسبت بدهم و بخواهم تو را مقصر همه كوتاهي هاي خودم بدانم حقيقت ندارد ميدانم كه تو هم مي داني كه نتها بهانه گير شده ام ... اما مي خواهم حتي در گوشه كوچكي از ذهنت هم حرف هايم را در عصبانيت هايم جدي نگيري ... تصور جدي گرفتن حرفهايم از سوي تو عذابم مي دهد يعني هر چقدر حالم بد باشد به ياد آوردن حرف هايي كه در خشم و عصبانيت نثارت كردم عذابم مي دهد حتي اگر تو وانمود كني چيزي نشنيده اي من مي دانم چه گفته ام ... چيزي نمي تواند خشم مرا توجيه كند ...

وقتي خودم هم نمي توانم خودم را توجيه كنم مسلما حرفي براي عذرخواهي نخواهم داشت ... من حال خودم را نمي فهمم انگار كه با خودم بيگانه ام ... انگار كه كسي از دور ببيند حال كسي وخيم است و نداند كه به چه مرضي دچار است ... من هم خودم را از فرسنگ ها دورتر مي بينم ... انگار اين من نيستم كه حرف مي زند .. جواب مي دهد ... خشمگين مي شود ... و هزار تا  عكس العمل ديگر كه براي خودم هم هيچ توجيهي ندارد ... مرا ببخش فقط و برايم دعا كن خوب شوم ... 

الوود ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,062
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,621
  • بازدید ماه : 8,968
  • بازدید سال : 31,312
  • بازدید کلی : 1,322,123