loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 365 سه شنبه 22 تیر 1389 نظرات (0)

چند روزه که حال و روز خوشی ندارم ، میومدم اینجا ولی نهایت 10 دقیقه دوام میاوردم و بعدش به نفع تینا و سینا از پای کامپیوتر پا میشدم ...ظهری هم اومدم آپ کنم که دیدم حال چندان مناسبی ندارم و بعد از تائید کامنت ها پا شدم ....فعلا هم روبراه نیستم ....

القصه ، این از دلیل غیبت ...

یه وقتهایی میمونم به درگاه خدا که ناهار چی درست کنم ... آخه تو منزل ما ذائقه ها فرق میکنه .... من که هر چی دم دستم باشه میخورم و با هیچ نوع غذایی مشکل ندارم ولی امان از این همسر خان و بچه های نازنینمان .....یه سری غذا رو که من دوست دارم و اهالی منزل دوست ندارن ، یه سری رو همسر خان دوست داره و بچه ها دوست ندارن ، یه سری رو بچه ها دوست دارن و همسر خان نمیپسندن ، البته این دو تا وروجک هم کلی با هم اختلاف ذائقه دارن و فقط تو غذاهای فست فودی مشترکن که البته سینا خان قارچ و فلفل دلمه هم نمیخوره .....

به خاطر همین من همش کاسه ی چه کنم و چیکار کنم و چی بپزم و چی بخورن دستمه ....چند وقت پیشا  مرغ درآوردم که بزارم بپزه که بعدش یادم اومد که این دو تا وروجک نمیخورن و باید یه چیز دیگه هم کنارش بذارم ... البته خیلی کم پیش میاد ، معمولا میگم همینه که هست هر کی دوست نداره میتونه بره پی کارش ... خلاصه تو ایکی ثانیه به جای مرغ آب پز مرغ دم پز بهشون دادم و تقریبا خوششون اومد و تینا میگفت چون سرخ شده میخورم ( اتفاقا اصلا سرخ نکردم ) ... سینا هم که فقط از مرغ نهایتش یه نیشگون بگیره ، چون کلا دوست نداره ...

حالا چیکار کردم ؟؟؟؟؟

مرغ رو با سس تفت دادم و بعد برنجم که در حال جوشیدن بود ( کته پختم ) ، توش شوید خرد شده ریختم و مرغ و سس رو هم توش خالی کردم  و با قاشق هم زدم تا همه ی برنجم با سس و شوید مخلوط بشه و بعدش مرغ رو فرستادم ته دیگ ، درش رو هم گذاشتم تا برنج دم بکشه ...به همین آسونی .....

و اما طرز تهیه ی سس : 

دوست خوبم خانم خونه ( یه جای دنج ) تو یکی از پست هاش طرز تهیه ی این سس رو نوشته بود و من یه مقدار زیاد ازش درست کردم و بسته بندی نمودم و تو فریزر نگهداری میکنم ، البته دیگه داره تموم میشه . 

ایشون فرمودن که به ازای 3 عدد مرغ ، 2 تا فلفل دلمه ای و 5 یا 6 تا هویج و 3 یا 4 تا پیاز رو با همدیگه چرخ میکنن ( یادم نیست گوجه هم تو دستورشون بود یا نه ولی من چند تا گوجه فرنگی هم ریخته بودم ) بعد تو مقداری روغن تفتش میدن و کمی هم رب گوجه اضافه کرده و اجازه میدیم کمی تفت بخوره و بعد نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه رو اضافه کرده و میذاریم کنار ... مرغ ها رو که کمی تفت دادیم این سس رو لا به لای مرغ ها ریخته تا مرغ ها کاملا به این سس آغشته بشن  و رو قابلمه دم کنی میذاریم تا مرغها دم بکشن . 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 993
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,552
  • بازدید ماه : 8,899
  • بازدید سال : 31,243
  • بازدید کلی : 1,322,054