loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 343 سه شنبه 22 تیر 1389 نظرات (0)
                              

چشم من بیا منو یار کن گونه هام خشکیده شد، کاری بکنغیر گریه مگه کاری میشه کرد کاری از ما نمیاد، زاری بکناون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخوادهر خدا چی دریا رو زمین داره با تمام ابر های آسمون هاکاشکی میداد همرو به چشم من تا چشام به حال من گریه کنن
قصه ی گذشته های خوب من خیلی زود مثل یک خواب تموم شدندحالا باید سر رو زانوم بذارم
تا قیامت اشک حسرت ببارمدل هیچ کی مثل من غم نداره مثل من غربت و ماتم ندارهحالا که گریه دوای دردمه چرا چشمم اشکشو کم میارهخورشید روشن ما رو دزدیدن زیر اون ابرای سنگین کشیدن
همه جا رنگ سیاه و ماتمه فرصت موندنمون خیلی کمهسرنوشت چشماش کوره نمیبینه زخم خنجرش می مونه تو سینهلب بسته، سینه ی غرق به خون قصه ی موندن آدم همینهاون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,178
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,737
  • بازدید ماه : 9,084
  • بازدید سال : 31,428
  • بازدید کلی : 1,322,239