loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 342 سه شنبه 22 تیر 1389 نظرات (0)

در راستای تغییراتی که سعی دارم رو خودم انجام بدم شروع کردم به تغییر مدل آشپزیم. یعنی سعی میکنم مزه های مختلف رو امتحان کنم و غذاهای جدید بپزم.

البته واقعا از این کار لذت میبرم و تازه دارم پیدا میکنم که آشپزی یکی از علائق من تو زندگی هست.

همینجا از دوستای خیلیییی خیلی خوبم که چند تاشون رو اصلا ندیدم ولی خیلی برام الهام بخش بودن تشکر کنم. دوستای خوبی مثل ناهید مامان آیلین و مریم عزیزم و سارای گل مامان آرشی و سارا تبریزی گل و فلفل بانو و نجما و رویا

الان یادم نمیاد که هر دستور رو از کی یاد گرفتم. فقط گفتم همین اول ازشون یه تشکر حسابی بکنم و یه خسته نباشید بهشون بگم.

اینم چند تا از کارایی که من کردم...

ژله خورده شیشه

ته دیگ قلب

لازانیا که به روش سارا درست کردم. یعنی پاستاش رو نجوشوندم و همونطور خشک چیدم. واقعا اینطوری درست کردن لازانیا خیلی راحته...

و ساندویچ نون و پنیر که فکر کنم مبدعش نجما جون باشه. چون جناب همسر وقت نداشت صبحانه بخوره این رو درست کردم. لقمه ایه و خوردنش خیلی راحته...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,713
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,272
  • بازدید ماه : 10,619
  • بازدید سال : 32,963
  • بازدید کلی : 1,323,774