loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 642 سه شنبه 22 تیر 1389 نظرات (0)

بی تعارف بگم

چند روز پیش یکی از دوستامو دیدم

که تازه دو هفته بود با یه پسر آشنا شده بود

و اینقد از وجناتش برام تعریف میکرد

که اون با تموم پسرای دنیا فرق میکنه

و خیلی عاشق منه و از این حرفا

که دخترا خیلی میزنند

منم خیلی کنجکاو شدم تا ببینمش

که از شانس خوب من همون

روز تو خیابون با دوستم دیدمش  

وای باورتون نمیشه

زشت ترین پسری بود که تا حالا تو عمرم دیده بودم

شایدم زشت ترین پسری که اصلا میتونه وجود داشته باشه

یه نگاهی به دوستم کردم و گفتم همین رو میگی

بهم گفته خیلی زشته

نخواستم ناراحتش کنم ولی نمیتونستم هم بگم خوشگله

فقط یه لبخند زدم

قبلن شنیده بودم که عاشق زشتیای معشوق رو نمیبینه

ولی آخه اینقد ؟

دلم میخواست یه پس کله ایی بزنم پس کله ی دوستم

بگم آخه دختر تو چرا اینقد خری

این دیگه چیه پیدا کردی

مگه پسر قحطیه

بعدم گفتم بی خیال بذار این پسره هم خوشش باشه

شاید این اولین و اخرین باری باشه که یه

دختر حاظر میشه باهاش دوست بشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,784
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,343
  • بازدید ماه : 9,690
  • بازدید سال : 32,034
  • بازدید کلی : 1,322,845